Dato og tid er 20/10/2019 10:57

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Facebook 
Forfatter besked
Elite Medlem
Elite Medlem

Køn: Mand
Alder: 28
Partnerstatus: I forhold
Indlæg Facebook
Hej hvis der er nogen som har lyst til at være venner på facebook er min profil denne her : http://www.facebook.com/home.php?#!/pro ... 1048141017

bedste hilsener Lars ;)

15/06/2010 13:39
Administrator
Administrator
Brugeravatar

Alder: 32
Bopæl: Amager
Partnerstatus: Single
Indlæg Re: Facebook
Det kommer ikke til at ske i mit tilfælde, da det er for åbent og omkring kvinders fødder, er det et NO GO for mig.
Jeg har venner/familie og kollegaer på facebook, og jeg har ikke lyst til at være venner med nogen på FB, som viser decideret interesse for fødder.

Det bare mig :D facebook er simpelthen bare ikke det rigtige sted for mig angående min fod interesse...

/Rechain

15/06/2010 15:26
Profil ICQ Hjemmeside
Pro Medlem
Pro Medlem
Brugeravatar

Alder: 18
Jeg kan se Lars alias Fodfyr ikke ligger skjul på sin interesse for kvindefødder ;) .. Godt nok nogen heftige billeder på profilen. Jeg kan godt være enig med Rechain, i det han siger. Min fod interesse er ikke så vigtig, at den opsluger hele min verden, når jeg går på facebook. Dog den undtagelse at jeg sagtens kan melde mig ind i diverse grupper eller sider, eller kigge på billeder, som man kan finde mange af på siden. :)
Men hvis fodfetichister benytter facebook for at kontakte andre fod-interesserende mennesker, så er de hjertelig velkomne til det for min skyld, og derfor har jeg ikke noget imod at have Lars som ven på facebook. Det kan så være ret ligegyldigt, hvis de støder over hans profil en dag, da en stor del af mine venner har bekendtskab til min fetich. :b
Hvis det ikke var fordi forummet var offentligt, så ville jeg nok også ligge min profils link ud. Da folk på forummet er velkomne til at skrive til mig, eller sende en ansøgning. Men siden forummet er åbent for alle og enhver, så ved man aldrig hvem der kigger.

16/06/2010 00:51
Elite Medlem
Elite Medlem

Alder: 25
Jeg har ikke facebook, og det er af grunde som jeg ikke vil begynde at argumentere for her.

Jeg har dog overvejet at lave en anonym profil derinde, kun tilegnet mine forskellige fetich interesser.. Hvis jeg beslutter mig for at gøre det skal jeg nok ligge et link ud til den.

16/06/2010 16:37
Elite Medlem
Elite Medlem

Alder: 22
Bopæl: København
Fod fetish er heller ik mit liv, men har dog stadig lavet en "anonym" facebook hvor jeg bl.a. ser på billeder, vids, tilmelder mig ting om fødder osv.
Det er så heller ik mit rigtige navn selvf men i velkommen til at ansøge den
http://www.facebook.com/profile.php?id=100001720148522

6/11/2010 02:00
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ]