Dato og tid er 20/10/2019 11:06

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Fortæl om dig selv.. 
Forfatter besked
Medlem
Medlem

Køn: Mand
Alder: 22
Partnerstatus: Single
Indlæg Fortæl om dig selv..
Det kunne være nok så rart at høre om hvilke personer vi har herinde.

I form af fritid, arbejde, interesser osv.

Så kort sagt, fortæl om dig selv og lade andre vide hvem du er som person, hvad du bruger din tid på.

Go ;)

26/06/2010 04:59
Elite Medlem
Elite Medlem

Alder: 28
Partnerstatus: I forhold
Indlæg Re: Fortæl om dig selv..
Du starter :)

26/06/2010 13:41
Elite Medlem
Elite Medlem

Alder: 25
Ja det vil jeg også mene! :)

Du kan ikke bare komme med dit første indlæg FootDude, og bede os andre om at fortælle om os selv.. Så må du sku selv ligge ud! :)

26/06/2010 15:00
Medlem
Medlem

Touché.

Jeg er en ung fyr på 20 år som pt studerer på HF på en decideret Politipakke som gør en klar til politiskolen.
Når det er gennemført tager jeg min værnepligt på de 4 måneder, og efter det starter jeg på Politiets grunduddannelse på 5 år.
I min fritid går jeg meget op i fitness/bodybuilding, jeg var en chubby dreng i folkeskolen, men da jeg nåede de 16-17 år gjorde jeg noget ved det, og har styrketrænet, konditrænet siden, og gået meget op i kost osv, og det har også båret frugt. Jeg elsker musik, film og gaming.
Bruger hellere over 10k på et lækkert fladskærms tv så jeg kan nyde mine film fuldt ud, end at bruge det på gucchi bælter og lignende (uden at træde nogle over tæerne hehe).
Min force er nok min humor, ærlighed, gode lytteevner, ansvarlig, rar, ja jeg kan blive ved :D

Jeg er single i øjeblikket, og ikke rigtig søgende, men kommer der nogen helt specielt skal hun da have lov til at prøve at score mig, selvom jeg mener jeg er svær at få fingrerne i.

Jeg har haft en del kærester, men ingen af dem har jeg haft fortalt min fetish til, eller udlevet nogle fantasier. Et par massager er hvad det er blevet til.
Min drømmekvinde er en der kan lide min humor, min personlighed, er moden og vil noget seriøst, og kan acceptere mig helt som jeg er, derfor også min fetish.

- Later ;D
Footdude

27/06/2010 05:42
Medlem
Medlem

Alder: 21
Bopæl: Albertslund
Og så er der alligevel ikke nogen der skriver en skid. :p

Som Footdude er jeg 20 år (fylder 21 om to uger), og har for øjeblikket ferie mens jeg venter på at mit Spansk A gymnasiesuppleringskursus begynder. Jeg supplerer min HF-eksamen med et tredje sprog for at komme på KBH Universitet, så jeg kan læse Film og Medievidenskab.

Som I sikkert kan gætte ud fra studievalget er jeg filminteresseret. Har på min hylde cirka 250-300 DVD-film (og serier) af forskellige slags, men min helt store kærlighed er B-film, specielt af horrorgenren. Jeg elsker at se film som man ikke lige umiddelbart kender ,og se hvad man kan få ud af et lavt budget. I just love that shit - nok til at jeg laver komiske videoanmeldelser af dem jeg finder mest elendige / morsomme. Men jeg ser skam lidt af alt, og har også en masse forskelligt.

Andre fritidsinteresser involverer at skrive (selvom jeg ikke har kunnet koncentrere mig om en historie i godt et år og er ved at blive sindssyg af det), rollespil (hvilket jeg ikke har fået spillet en skid af da jeg indtil for et halvt år siden levede langt fanden i vold på bøhlandet), tegneserier, bøger, diverse konsolspil osv.

Øh, hvad ellers... jeg har aldrig i mit liv haft en kæreste eller noget der bare antydede en flirt, og i den seneste tid er det faktisk begyndt at genere mig en smule, selvom jeg ikke helt kan forklare hvorfor. Men der er ganske enkelt bare aldrig rigtig sket noget på det felt. Jeg bor på kollegie for tiden, og mangler i høj grad et job, da jeg lever af SU'en, hvilket jo kun lige knap og nap rækker til at overleve frem for rent faktisk at "leve" hvis I forstår hvad jeg mener med det.

Og nu kan jeg vist ikke umiddelbart finde på mere. Så må en af jer andre sgu tage over.

28/06/2010 16:43
Profil YIM
Pro Medlem
Pro Medlem
Brugeravatar

Alder: 18
Så tager jeg gerne over, Ham med håret. :D

Jeg er en ung fyr på 16 år (17 om to måneder), som bor på Bornholm, eller som jeg plejer at kalde den - "Sildeøen". ;)
Det er temmeligt kedeligt nogen gange, men det kan også være rart, da jeg holder af dens natur.
Jeg er lige gået ud af niende klasse med et flot afgangsbevis, jeg er stolt af - mange 12 og 7 taller. Næste år skal jeg på tiende, og derefter satser jeg på HF enkelt fag.
Interessemæssigt, holder jeg af at studere filosofi, religion, politik- og samfundsmæssige emner, historie, musik og kunst. Lige nu er jeg igang med at læse Nietzsche, da hans filosofi fascinere mig. Filosofisk set, kan man godt kalde mig for en eksistentialist, eller nihilist eller noget i den skuffe. I kraft af, jeg personligt forkaster at moral og erkendelse skulle have en objektiv værdi og sandhed, og derved mener jeg også at den menneskelige tilværelse skulle have mening, gyldighed eller essensielt, og endegyldigt formål. Samtidig tager jeg også højde for at man som menneske skaber sine egne værdier, og vælger selv, for at netop give sit eget liv mening. Meningen med mit liv er at jeg får mest muligt ud af det, så længe jeg lever. Da jeg næppe tror et himmerrige med åbne arme venter på mig. I så fald, hvis det skulle eksistere, ville jeg afvise frelsen som Ivan Kamarasov i Dostovjevskij's klassiker "Brødrene Kamarasov". Han afviser den kristne frelse, fordi børns lidelser er en alt for dyr entree til himlen. Som i sikkert kan gætte jer frem til, er jeg ateist og vil slet ikke ligge skjul for det.
Musikalsk, har jeg en meget bred musiksmag. Jeg holder meget af rock, især tresser acid-rock med bl.a. the doors, beatles, rolling stones, 70'er og 80'er rock, hårdere rock, punk rock og metal. Ja, jeg elsker også metal. Lige fra det gamle i 80'erne med guitarsoloer, og "puddelhår" over thrashet fræs over amerikansk og tysk dødsmetal med eks. Morbid Angel, Deicide, Obituary, Dead osv. til det mere sataniske, mørke og onde black metal fra Norge og Frankrig med bl.a. Burzum, Mayhem, Darkthrone, Mütilition, Akitsa, Vlad Tepes osv.
Jeg spiller også selv med i et black metal band sammen med to venner. Jeg er på vokal, og vi har planer om at spille en dag for en aften på et gymnasiumet. Det skal nok blive ondt - bare med corpsepaint, pigge og det hele .. 8-)
Udover det er jeg også kreativ. Jeg kan godt li' at skrive digte og noveller, og tegne en del. Kærestelivet? Well, jeg har ingen i kikkerten lige for tiden. Og det har jeg også fint med. Lad mig formulere det sådan - jeg har det som at vente i en ventesal, men imellem tiden har jeg det bare sjovt og fester en gang imellem :P
Så er det ikke mere at sige om mig, synes jeg selv.

Du tager over GreenMess :D

29/06/2010 04:41
Pro Medlem
Pro Medlem
Brugeravatar

Alder: 20
Bopæl: Sydjylland
hmm okay here we go.. :!:

Jeg er en fyr på 18, (19 i august) der studere på HG, har en dejlig kæreste, vi har nu været sammen i alt 6 måneder. Tja... det vel det? :o ??
Jeg interessere mig meget for musik og foto. Arbejder selv med billeder, lidt som profesionelle. Elsker at tage billeder og så redigere dem så de bliver pæne. Låner tit en ven/veninde eller kæresten og tager model billeder af personen hvor jeg ordner billederne og de så får dem. :D
Jeg spiller Guitar, klaver, bas, trommer ja lidt af alt faktisk :) men jeg er bedst til at spille guitar og synge, Håber at kunne udgive noget engang 8-) Ikke for at tjene penge men bare for at give noget til dem der godt kan lide samme smag inden for musik som jeg selv har :D
Har haft en masse med musik at gøre siden jeg var helt lille, og begyndte at synge som 13-14 årig. Dog har jeg ikke taget sangtimer, men sidder og øver mig alene, og har også sunget for nogen. De fleste kan da godt lide min stemme :D
- Så fik jeg købt mig en mikrofon og derfra gik det hurtigt. Jeg har nu fået et rum mere til at have værelse i men jeg regner med det bliver et multi-rum, da jeg har min motions/trænings maskine stående derinde og regner med at stable et lille hjemme studie sammen derinde også :)

Tror det var det?
take care.. ^^
Ungfyr

29/06/2010 12:44
Medlem
Medlem

Køn: Kvinde
Alder: 39
Bopæl: Danmark
Jeg er 39 år, jeg har en fortid som skolelærer. Nu læser jeg en kandidatgrad på Københavns Universitet.

Jeg har aldrig været gift, og jeg har ingen børn.

Jeg har levet det vildeste liv. Hvilket jeg er blevet træt af, og derfor værdsætter jeg ro, renlighed og regelmæssighed. Et stille og roligt liv uden drama.

Jeg kan godt lide at rejse, læse bøger, jeg er aktiv i politiskarbejde og har frivilligt arbejde for 2 forskellige organisationer.

Jeg har, siden jeg var 13 år trænet judo og jiu-jitsu, men mine led kunne ikke rigtig holde til det mere. Så nu træner jeg boksning på motionshold (ingen kamp og brækkede næser) 3 gange om ugen.

Jeg hører hård rock- black metal, yndlings albummet lige for tiden er Behemoth the Satanist. Jeg går også i Operaen og til klassiske koncerter. Det er fedt live, men jeg gider ikke, at høre det der hjemme.

Jeg nyder at vandre i naturen. Jeg har fx været på Grønland, hvor jeg har gået på indlandsisen.

Det var lige mit liv i overskrifter. Der er selvfølgelig meget meget mere. Men jeg sidder allerede med en følelse af, at jeg lige så godt kunne have sat et portræt på min profil. For dem, der kender mig vil allerede ud fra denne tekst, kunne genkende mig :D

12/02/2015 17:31
Elite Medlem
Elite Medlem

Bopæl: København
Jeg er gammel skid på hele 22 år, der læser en bachelor i farmaci på SDU og regner med læse kanditaten på KU.

Min fritid er rimlig kedelig. Fra at spille ting som LoL, WoW osv. så går den meste af min tid på læsning. Har været rimlig været inde i sundhed/ernæring/bodybuilding, da jeg kig på gymnasiet og i mit sabbat år. Nu har dog ikke trænet så meget på det sidste på grund af konstante eksamener >.< Regner dog med at starte op igen næste uge. Overvejer også noget ala crossfit, da bodybuilding kan virke for kedeligt til tider. Jeg fik også lige et sort bælte i Taekwondo og stoppede lige efter, da jeg var 18 år.
Derudover er lidt af en teknologi/comic book nørd. Desuden går jeg også nogenlunde op i mode. På trods af at jeg sjældent shopper, kan jeg godt li det. :D Spørg tit om veninderne vil med ud og shoppe i håb om massere fødderne efter haha :P
Jeg kan li' meget bredt musik; oftest noget ala pop eller alternativ. Men alt andet end heavy rock/elektronik etc

Jeg har "haft" noget med par stykker, men det blev ikke til noget som jeg ville kalde et forhold. Stadig jomfru, og har endnu ikke kysset en chick endnu.. haha yea sørgeligt :P

Det var det i think? Next!

3/04/2015 01:25
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ]