Dato og tid er 20/10/2019 11:02

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Tiltrækning 
Forfatter besked
Pro Medlem
Pro Medlem
Brugeravatar

Køn: Mand
Alder: 20
Bopæl: Sydjylland
Partnerstatus: Single
Indlæg Tiltrækning
Tænkte på om der var nogen måde man kunne tiltrække folk her til siden?
- der kommer jo nok nogen hele tiden :roll: mener bare om vi kunne gøre noget for at der kom flere? 8-)

29/06/2010 12:51
Pro Medlem
Pro Medlem
Brugeravatar

Alder: 18
Indlæg Re: Tiltrækning
Når du støder på problemet, må du bruge hovedet og løse det. Det er meget simpelt. Du spørger om hvordan vi kan få flere folk her til. Dette spørgsmål har cirkuleret meget på dette forum.. Og det siger sig selv. Reklame. Man omtaler det til f.eks. fetichistiske hjemmesider, hvor det mere eller mindre vækker opsigt hos folk, der kan finde det interessant. Takket være en som Rechain, er der kommet et par stykker til. Han omtaler forummet åbent internetmæssigt eks. blackmarket, hvor han har fundet nogen kontakter.
Findes der alternativ til reklame? Næppe.. Hvis du spørger mig. Det gælder om også at være tålmodig, og være klar til at åbne døren for flere folk.
Vi har lige fået en journalist herind. Det er da en begyndelse? Og vi har også fået en del kvinder. Det er da også en begyndelse? Hvis det her bliver noget aktuelt samfundsmæssigt, så kan fodfetichisme sikkert få en anerkendelse i et land som Danmark. Jeg håber du forstår hvad jeg mener?
Mange folk med fodfetichisme er kun alene om det.. Men takket være et forum som dette, har folk med denne seksuelle fascination af foden kunne udtrykke sig og tale om det, og samtidig danne et fællesskab internetmæssigt.
Fodfetichisme er noget unikt.. Det er ikke ligesom andre feticher, men alligevel er det.. For vi er ikke bare en minioritet, vi er en stor minioritet. Og det er spørgsmål om tid, at man kan fodfetichister er en "seksuel subkultur" ligesom SM'ere, de særlige gasmaske- og gummifetichister, swingere osv.

4/07/2010 04:04
Pro Medlem
Pro Medlem

Køn: Kvinde
Alder: 29
Bopæl: Århus
Partnerstatus: I forhold
Men hvis man må reklamere med dette forum på andre sites, så forstår jeg bare ikke, at man ikke må reklamere med fx. Femdom-sitet her på vores fodforum...?? For det er jo det forum Rechain - og jeg selv - oprindeligt kommer fra, hvor der er en underkategori med fodfetichisme. Kan bare ikke se det slemme i at reklamere for andre sider på fora, da man dermed kan få fat i mange flere mennesker, på mange flere niveauer... Jeg har fx oplevet at få slettet ordet: "Femdom. dk" herinde... Why, may I ask?

6/07/2010 21:16
Administrator
Administrator
Brugeravatar

Alder: 32
Bopæl: Amager
Poetry? Du må da godt reklamere. Det har jeg da ik sagt noget om :shock: lyder altså mystisk.
Du må gerne uddybe det lidt, for er meget forvirret???

/Rechai

6/07/2010 22:12
Profil ICQ Hjemmeside
Pro Medlem
Pro Medlem
Brugeravatar

Alder: 18
Personligt vil jeg slet ikke have noget imod, hvis folk reklamere for andre (fod)fetichistiske sider på forummet, så længe det er relevant.

8/07/2010 04:03
Pro Medlem
Pro Medlem

Køn: Kvinde
Alder: 29
Bopæl: Århus
Partnerstatus: I forhold
Ok, Rechain. Må have misforstået noget så. Jeg oplevede som sagt bare, at "Femdom.dk" blev slettet i en post for noget tid siden... men det sker måske automatisk i dette forum?

9/07/2010 11:21
Administrator
Administrator
Brugeravatar

Alder: 32
Bopæl: Amager
Det må du ja, og nej, der er intet som slettes automatisk. Jeg har slettet nogen debatter, som ikke gavnede forumet og for at rydde op.
Du kan evt. have nævnt femdom.dk i en af dem, hvor debatten gik den gale vej. Beklager, hvis du har misforstået noget ;) reklame er skam tilladt...

Sålænge det KUN gavner fod interessen! HAHA! Ej :D det var en spøg, men der er sefølig en grænse...hmm :P

/Rechain

9/07/2010 15:15
Profil ICQ Hjemmeside
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ]