Dato og tid er 12/12/2019 02:40

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Stilhed? 
Forfatter besked
Administrator
Administrator
Brugeravatar

Køn: Mand
Alder: 32
Bopæl: Amager
Partnerstatus: Single
Indlæg Stilhed?
Syntes der har været ret stille på forumet i lidt tid nu :D men ok, vejret har jo også været ret godt i lang tid (for det meste)
Så der er altid nogen lækre fusser man ka nyde ude i det fri :P nu ska jeg lige klare 5 arbejdsdage, så har jeg 2 ugers ferie...

Har lige haft 1 uges ferie, men den gik jo rimelig hurtig ;) så 2 uger til tak...i starten af august :P

/Rechain

25/07/2010 14:06
Profil ICQ Hjemmeside
Elite Medlem
Elite Medlem

Alder: 28
Partnerstatus: I forhold
Indlæg Re: Stilhed?
Ja helt enig.. Men tror som du også skriver at folk er på sommerferie :) Der kommer nok til at ske mere herinde resten af året og når det bliver koldt

25/07/2010 16:37
Elite Medlem
Elite Medlem

Alder: 25
Ja jeg har heller ikke logget så meget på forummet her på det sidste. Men det skyldes mere den manglende aktivitet fra andre.. Men ja lad os håbe at det vender når sommerperioden slutter.

Vi burde nok begynde at filme nogle af alle de dejlige fødder på gaden og ligge videoerne herind. Så ville aktiviteten formentlig stige en del :)

27/07/2010 17:41
Pro Medlem
Pro Medlem

Køn: Kvinde
Alder: 29
Bopæl: Århus
Partnerstatus: I forhold
Altså, nu er det jo meget tidskrævende at sidde og læse og skrive herinde, synes jeg. Især hvis man har gang i andre forums også - inkl. Facebook! Jeg har ikke følt det store behov for at skrive herinde i et stykke tid nu. Jeg har aftalt med mig selv, at jeg hellere vil leve noget mere i den virkelige verden, fremfor nettet... :-)

31/07/2010 11:22
Administrator
Administrator
Brugeravatar

Jaa, igen er der nærmest dødt herinde. Folk må gerne benytte forumet når I har tilmeldt jer ;)

/Rechain

19/02/2011 16:07
Profil ICQ Hjemmeside
Medlem
Medlem

Alder: 21
Bopæl: Albertslund
Rechain skrev:
Jaa, igen er der nærmest dødt herinde. Folk må gerne benytte forumet når I har tilmeldt jer ;)

/Rechain

Ikke altid nemt at finde på det store at snakke om herinde, må jeg jo nok indrømme - men det ER ærgeligt at her er så dødt.
Jeg kan jo lige lege god dreng og nævne at jeg dog lige stikker næsen herind mindst en gang om dagen for at se hvad der foregår :p

21/02/2011 12:35
Profil YIM
Administrator
Administrator
Brugeravatar

Ja, muligvis. Men hvis alle tænker det samme, så sker der intet :P og kigger selv forbi hver dag.
Vi har en off-topic og en masse med muligheder for at skrive om fødder og dele tanker/interesser/billeder/video.

/Rechain

21/02/2011 13:22
Profil ICQ Hjemmeside
Elite Medlem
Elite Medlem

Alder: 22
Bopæl: København
Yea well, tror problemet er at der ik er så mange aktive brugere :b

24/02/2011 02:02
Pro Medlem
Pro Medlem

Alder: 24
Bopæl: Storkbh
Jeg tror at de fleste online fora har stille perioder... altså medmindre der er 1000+ aktive brugere, som logger ind på daglig basis.

For mit eget vedkommende, kigger jeg blot forbi når tiden og lysten er til det. Jeg har en travl hverdag og fodfetishisme er mere en slags "krydderi" i mit sexliv, end det egentlig er et centrum. Jeg er langt mere aktiv på SM-prægede internetsites.

7/03/2011 20:08
Medlem
Medlem

Alder: 39
Bopæl: Danmark
Tiny skrev:
Yea well, tror problemet er at der ik er så mange aktive brugere :b

Jeg ved godt, at jeg er helt ny her, og muligvis ikke kender hele foraet endnu. (Og at dette er en ældre tråd, så tingene kan jo have ændret sig :) )
Men der er 215 medlemmer, der aldrig har skrevet et indlæg??? Hvorfor melder man sig ind i et forum, hvis ikke man vil deltage?

3/02/2015 03:55
Administrator
Administrator
Brugeravatar

Nogle melder sig bare ind for at se mere indhold, så ikke alle bidrager med noget. Jeg håber stadig for at flere vil tilbyde links og indhold, udover historier og hvad der ellers kunne behage os brugere herinde ;) nu er jeg jo admin, og har ikke i sinde at lukke forumet ned da det er så billigt at holde kørende. Det har min største interesse udover "tørke" perioder. Nu har jeg i et års tid været MEGET stille, pga. personlige årsager som jeg ikke vil komme ind på. Dog har jeg holdt nogenlunde øje med nye bruger oprettelser som der har været. Dog sjældent nogle nye indlæg. Nu bliver det atter sommer igen indenfor nogle måneder, og det ser jeg frem til.

Krydser fingre for at vi kan få lidt mere gang i den igen herinde, og at jeg ikke selv behøver bidrage med noget hele tiden for at holde gang i forumet. Ønsker at vi alle får et dejligt fælles community herinde, til trods for at vi er lidt "anonyme" i det selvfølgelig :P udover at jeg ikke er flov over at stå frem, haha..

/Rechain

7/02/2015 15:39
Profil ICQ Hjemmeside
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ]