Dato og tid er 20/10/2019 11:06

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Hvad syntes pigerne? 
Forfatter besked
Administrator
Administrator
Brugeravatar

Køn: Mand
Alder: 32
Bopæl: Amager
Partnerstatus: Single
Indlæg Re: Hvad syntes pigerne?
Det var da trist og høre :( og håber du klarer den, og kommer godt med igen. Der skal nok være en fyr som viser interesse ;) som du selv skriver.

/Rechain

11/09/2010 17:14
Profil ICQ Hjemmeside
Pro Medlem
Pro Medlem

Køn: Kvinde
Alder: 24
Bopæl: Storkbh
Hej Carola,

Det var da trist med kæresten og dig - men på den anden side, så er det vel nok det bedste hvis I har slået op og fundet sammen et utal af gange. Hvad er det man plejer at sige? Gå aldrig tilbage til en fuser... Hvis der optræder så store uoverensstemmelser i et forhold at man ligefrem vælger at gå fra den anden, så er der nok en ganske god grund dertil. Så, op på hesten igen og slik dine sår. Det er aldrig sjovt i starten - men er han ikke "the one", vil skyerne forhåbentlig lette snart.

For at besvare dit spørgsmål, så ville jeg nok godt kunne leve uden fodfetishisme som del af min sexliv. For mig er det dominansen og sadismen der er de uundværlige elementer og fodfetish er blot et lækkert krydderi dertil for mit vedkommende. Jeg kan derimod ikke leve i et "vanilla" forhold, altså et forhold uden BDSM. Been there, done that... never again!

Mvh

Guldfisken

12/09/2010 22:15
Nyt medlem
Nyt medlem

Alder: 27
Bopæl: Danmark
Hej Carola og guldfisken :-)

jeg vil gerne bare får det oplevelse med deres smukkes fødder sf* jeg søger bare kun at slikkes og nusser på dem :-) så håber at i to kan hjælper mig med det? jeg kan evt sendes billede af mig selv så de kan ser hvordan jeg se ud :-) ss*

jeg har bil og kan køre rundte som helst :-)

27/09/2010 06:56
Pro Medlem
Pro Medlem

Alder: 24
Bopæl: Storkbh
@Lars,

Jeg tror at du læser det du selv vil "høre". Jeg takker nej til tilbuddet. Har kæreste og søger intet.

29/09/2010 11:14
Jamen, Carola, skal du bare have en gang dejlig uforpligtende fodmassage, sige til!
Hihi ;-D

9/01/2011 10:56
Nyt medlem
Nyt medlem

Alder: 22
Bopæl: Roskilde
Partnerstatus: I forhold
Hey Carola..

Jeg føler virkelig med dig, og håber for dig selv, at denne gang er det definitivt slut mellem dig og ham..

Personligt har jeg ikke noget i mod at have et ''alm'' sexliv eller hvad man siger.. Min nuværende kæreste forstår ikke rigtigt mit behov for at få tilbedt og forkælet mine tæer og hæle, og har svært ved at se hvad der skulle være godt i det..( han gør det dog alligevel for min skyld, men ikke tit nok :D ) Men jeg må indrømme jeg godt kan leve uden det, hvis det afhang af kærligheden.. Men som GuldfiSken siger, så ville jeg ikke kunne leve uden alt det andet.. ;)

Men måske, når det er så nyt et breakeup, er det meget godt at tage en slapper fra mænd, og bare behandle dig selv som en gudinde, og vente med mænd og sex i et stykke tid.. Og så lever jeg efter den overbevisning at hvis ''ham den nye'' er værd at samle på, så vil han forstå dine behov og efterleve dem efter bedste evne.. ;)

9/01/2011 20:44
Nyt medlem
Nyt medlem
Brugeravatar

Alder: 26
Bopæl: Hvidovre
Partnerstatus: Single
Indlæg Hvad syntes pigerne?
Jeg siger det direkte, kontakt hvis du vil være dig selv og udnytte mig med dine fantasier som er skjulte, jeg er med på den væreste ;)

3/09/2011 20:16
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ]