Dato og tid er 12/12/2019 01:21

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Dansk fod hjemmeside! 
Forfatter besked
Elite Medlem
Elite Medlem

Køn: Mand
Alder: 25
Partnerstatus: Single
Indlæg Dansk fod hjemmeside!
Den er god nok. Jeg er stødt på en dansk hjemmeside der omhandler danske kvindefødder!

Hjemmesiden har udelukkende billeder, mest af danske amatør modellers fødder, men også nogle af danske celebrities' fødder! Desværre (efter min mening) ser man ikke ansigtet på kvinderne i amatør billederne og hovedparten af dem er i nylon strømpebukser, men der er også et par stykker uden..

Det er (ikke overraskende) en dansk fyr som har oprettet siden, så det kunne da være sjovt hvis han tilmeldte sig forummet her, hvis han altså ikke allerede er herinde??

Anyway, her er linket: http://danfeet.wordpress.com/

husk nu at komme med nogle tilbagemeldinger! :)

9/07/2010 11:41
Administrator
Administrator
Brugeravatar

Alder: 32
Bopæl: Amager
Indlæg Re: Dansk fod hjemmeside!
Den side er jeg faktisk stødt på 1 gang før, for laaang tid siden. Men glemte alt om den må jeg indrømme :D

/Rechain

9/07/2010 15:12
Profil ICQ Hjemmeside
Pro Medlem
Pro Medlem
Brugeravatar

Alder: 18
Han er uden tvivl en dygtig fotograf, som har det rette udstyr. Men må indrømme at jeg synes, at hjemmesiden er lidt for kedelig..
For det første finder jeg hjemmesidens design lidt skuffende, da jeg i den grad mener at han kunne sagtens gøre hjemmesiden en lille smule pimpet mere op, for at gi' den et blikfang. Og for det andet er der alt for mange billeder af nylonstrømper. Nylonstrømper er jo lækkert, og jeg elsker også at nusse et par fødder stukket i strømpebukser. Men jeg synes bare det er for kedeligt.. Og så mangler der for få barfods-billeder. Ja, det undre mig, at der er flere strømpe-billeder end fod-billeder. Og nogen af strømpe-billederne indeholder ingen fødder.. :roll:
Synes også man burde se ansigt og krop. Selv barfods-billederne er kedelige.. Ærlig talt, synes jeg at han kunne gøre det meget bedre.
Det eneste billede jeg finder interessant er Mia Lynhe :mrgreen: .. dog mangler han et par fotos af Iben Hjelje, som har meget store futter.. mums ;)

20/07/2010 04:19
Elite Medlem
Elite Medlem

Vær nu ikke al for kritisk Partisankriger :)
Jeg synes også at siden har visse ulemper og mangler, men det er trods alt den eneste danske fod hjemmeside, med billeder af danske kvindefødder, der findes indtil videre. Derfor synes jeg at vi først og fremmest bør glæde os over at siden i det hele taget er der, inden vi begynder at rakke den ned og brokke os over alt det vi er utilfredse med..

Grunden til at størstedelen af billederne er med nylon strømpebukser, er vel fordi stifteren af siden selv foretrækker nylon fødder, frem for bare fødder. Men man kunne jo prøve at skrive til ham og høre om han i fremtiden ville være villig til også at tage flere barfods billeder..
Det tror jeg faktisk jeg vil prøve :)

21/07/2010 21:00
Nyt medlem
Nyt medlem

Alder: 52
Bopæl: København
Hej derude,

For en god ordens skyld må jeg hellere nævne at min gamle side er lukket - til gengæld har jeg oprettet en ny på denne url:

http://danfeet.wordpress.com/

Flere billeder er på vej, ligesom at der også vil komme flere video'er.

Jeg er klar over at nogen synes der er for meget af det ene - og for lidt af det andet; siden reflekterer det jeg synes er spændende, og så håber jeg at i kan bruge i al fald noget af det :-)

Jeg modtager naturligvis ros og ris :salut:

Kim

4/11/2011 09:06
Elite Medlem
Elite Medlem

Hej Kim. Velkommen til forummet først og fremmest.

Der gik godt nok et stykke tid før vi hørte fra dig, men bedre sent end aldrig ;) Jeg synes det er super fedt at du har oprettet din hjemmeside med billeder og videoer af danske kvinders fødder.
Jeg tror dog at mange her på forummet ville sætte pris på hvis du både ville tage billeder af pigernes fødder med nylonstrømper som du gør, men også barfodet billeder. Jeg kan godt se at du også har taget et par barfods billeder, men jo flere jo bedre :P

Men i hvert fald godt at høre fra dig herinde.

4/11/2011 17:03
Nyt medlem
Nyt medlem

Alder: 52
Bopæl: København
Der skal nok komme flere bare fødder, både billeder og video !

Mvh Kim

6/11/2011 22:30
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ]