Dato og tid er 21/05/2019 06:39

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
DR søger unge fod fetishister til tv program 
Forfatter besked
Administrator
Administrator
Brugeravatar

Køn: Mand
Alder: 31
Bopæl: Amager
Partnerstatus: Single
Indlæg DR søger unge fod fetishister til tv program
Som I kan se, er der blevet oprettet en ny kategori med henblik til at DR søger unge fod fetishister til tv program. Jeg er blevet kontaktet af DR Byen for at høre om jeg ville være med i et nyt tv program om "sex" som begynder til september på DR. Jeg har selv meldt ud at jeg desværre nok ikke ønsker at optræde offentligt, så søger derfor hjælp fra alle jer herinde (og andre) som kunne have interesse for at give en hjælp med.

Jeg har givet en lang forklaring over mail omkring fod fetish, som de vil lave et tema om, hvad det er og hvor mange aspekter der er i dét. Har forsøgt at ramme det nogenlunde bredt, så alle parter kan føle sig inde i varmen ;) der er jo utrolig mange sider af denne verden, interesse for fødder. Lige i dette tilfælde, KVINDERS. Håber at I vil skrive derinde, og giv nogen info til hende. Hvis I enten selv eller kender nogle som kunne have lyst til at være med i det.

------------------------------
Katrine Seidelin
Tilrettelægger, DR ung

------------------------------

Mvh
Rechain

4/04/2011 13:08
Profil ICQ Hjemmeside
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ]