Dato og tid er 15/11/2019 05:36

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Speciel lugt ved nylon? 
Forfatter besked
Pro Medlem
Pro Medlem

Køn: Kvinde
Alder: 29
Bopæl: Århus
Partnerstatus: I forhold
Indlæg Speciel lugt ved nylon?
Hejsa,

Jeg vil lige vide, om det bare er min kæreste, der ikke har forstand på tingene, eller om det er sandt, at fødder får en speciel lugt ved at komme ned i nylonstrømper??

Når jeg har sovet en nat med nylonstrømper, og svedt i nylonstrømper (for det kan han rigtig godt lide, jeg gør), så er han helt vild om morgenen!! Ja, det er fyre jo altid, I know, men altså, han siger også, de lugter anderledes (på en god måde!) - men kan det være sandt?

17/05/2010 18:42
Administrator
Administrator
Brugeravatar

Køn: Mand
Alder: 32
Bopæl: Amager
Partnerstatus: Single
Indlæg Re: Speciel lugt ved nylon?
De får vist en special duft af at have været i nylon strømper, men mere ved jeg ikke rigtig om dét.
Ikke fordi nylon har min største interesse, men har dog hørt om det med lugten/duften som fødderne får af det :)

/Rechain

30/05/2010 08:18
Profil ICQ Hjemmeside
Elite Medlem
Elite Medlem

Alder: 25
Jeg kender heller ikke rigtig noget til "nylon lugten" :) men der skal da nok være noget om det.. Ligesom at man også kan lugte forskel på om en pige har haft strømper på en hel dag, eller om hun har haft bare fødder.

30/05/2010 15:41
Pro Medlem
Pro Medlem
Brugeravatar

Alder: 18
Jeg tror gerne på der er en speciel lugt ved fødder i nylon.. Har jeg selv oplevet. Kan huske min eks havde strømpebukser ( lavet af det stof, som også kendetegner nylon-strømper ) og havde gået med gummi-sko hele dagen. Tro mig, det duftede "sure tæer" på en slags sød, lækkerbisken måde.. Samtidig var der stadig den der typiske nylon-duft, som jeg ikke kan forklare hvordan den lugter.. :oops:

6/06/2010 23:17
Medlem
Medlem

Alder: 32
Bopæl: København
Nylonstrømper giver helt sikkert en særlig aroma! Det hænger nok sammen med, at nylon ikke absorberer ret meget sved - de bliver lynhurtigt våde og sveden bliver derfor på fødderne og tæerne, indtil man smider skoene. Den særlige nylon-aroma bliver iøvrigt kraftigere, når jeg går i mine klassiske 50'-strømper: Dengang var nylonstrømper uelastiske, glattere og endnu mindre fugt-absorberende end moderne strømpebukser.
Spørgsmål til de andre piger på forum'et: Synes I, at følelsen af jeres svedige nylonfødder i skoene er ubehagelig eller lækker?

kh
Nylonfeet

31/07/2010 08:02
Pro Medlem
Pro Medlem

Altså, det kommer an på, om jeg har sexet tøj på - for så føler jeg mine egne kropsdufte er sexede - især hvis jeg bruger det til at dominere og pirre min "mand" (ikke gift, men han er min mand :-) ) og gøre ham helt vanvittig af lyst og begær!!! ;-)

Hvis jeg derimod kommer hjem fra arbejde og lugter af klam røg og sved, så nej! Så føler jeg mig absolut ikke sexet!!! Det kommer helt an på situationen og stemningen... men også hvad der kan pirre min kæreste og gøre ham medgørlig... ;-)

7/08/2010 13:05
Medlem
Medlem

Alder: 53
Bopæl: Lyngby
Partnerstatus: Gift
Poetry,

en lækker kropsduft, her defineret som en ikke gammel svedlugt, men duften af en krop der har været i gang en hel dag, kan virke ekstremt lystfremkaldende på mig. Det får mig til at begære kvinden endnu mere og jeg kan blive helt salig.

Lugten af sure tæer eller gammel sved er for mig mere et turn-off, så det skal være den naturlige kropsduft, som kommer af at kvinden har været "i gang" hele dagen eller aften.

Når jeg er så heldig at være sammen med en sådan kvinde, så er hendes krops duft helt klart en del af hele optakten/forspillet, herunder også fra hendes (naturligvis) lækre fødder :D

Kunne skrive i timevis om dette, men skal jo lige lære jer alle sammen at kende, så må nok hellere gå stille frem.... ;) skal jo nødigt træde nogen over tæerne og slet ikke herinde.... LOL

/Nardo

19/08/2010 13:28
Pro Medlem
Pro Medlem

Nardo: Øh, er sure tæer og gammelt svedlugt ikke også en del af den såkaldte "naturlige kropsduft", som du beskriver?? Eller er det et nyt fænomen, jeg ikke kender til? ;)

19/08/2010 19:02
Medlem
Medlem

Alder: 53
Bopæl: Lyngby
Partnerstatus: Gift
He he, der fik du mig Poetry,

joeh sure tæer og gammel svedlugt er en del af den naturlige kropsduft, men bare ikke en del af de kropsdufte, som jeg tænder på.

Det var det jeg uden særlig stor succes prøvede at udtrykke. :)

/Nardo

19/08/2010 19:27
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ]