Dato og tid er 20/10/2019 11:00

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Kan brugte strømper sælges 
Forfatter besked
Nyt medlem
Nyt medlem
Brugeravatar

Køn: Mand
Alder: 30
Bopæl: Herning
Partnerstatus: I forhold
Indlæg Kan brugte strømper sælges
Ja som overskriften siger, kan man sælge brugte strømper? Jeg har en strømpebutik online, hvor jeg sælger nye strømper, men vil der også være et marked for brugte, og hvad vil det evt. kræve? Skal der være et billede af kvinden der har haft strømperne på, sammen med strømperne? Eller andet?

22/05/2011 20:16
Profil Hjemmeside
Administrator
Administrator
Brugeravatar

Alder: 32
Bopæl: Amager
Partnerstatus: Single
Indlæg Re: Kan brugte strømper sælges
Ja, hvorfor skulle det ikke kunne det? Har købt brugte sokker før, dog med sikker viden om at det er en lækker kvinde/pige jeg har set på et billede som har haft dem på. Har købt af en pige fra udlandet, hvor hun viste sine fødder på billeder med/uden sokkerne på, og så et billede hvor hun holdte et stykke papir med den personlige besked jeg havde skrevet hun skulle vise ;) ganske enkelt, så jeg ved at den var god nok. Og så har jeg købt af min veninde "Laura" som jeg ser et par gange om året til fodhygge.

Men svaret er JA, brugte sokker/sko/trusser og så videre. Alle har deres interesse for brugte ting fra piger/kvinder, og kan være interesseret :D har faktisk også set (for år tilbage) en brugt dyne blive solgt af en lækker kvinde, hvor hun havde gjort den godt klar ved hjælp af sin nøgne krop :drool: nå, men det der skal sælges kræver en kvinde som kan have det på, og gerne vise sig frem (evt. med en besked, ligesom jeg gjorde med hende fra udlandet, for at være sikker på at den er GOD NOK)

/Rechain

23/05/2011 01:01
Profil ICQ Hjemmeside
Nyt medlem
Nyt medlem
Brugeravatar

Alder: 30
Bopæl: Herning
Partnerstatus: I forhold
Så er spørgsmål bare hvad man vil give mere for at få f.eks. brugte strømper. Der er jo givet vis noget mere arbejde og administration i salget, og findes der overhovedet nok herhjemme, der vil købe sådan nogle?

Tænkte på at lave en oversigt med nye strømper, som man kunne vælge at pigen skulle gå i, og herefter et par dage senere få dem tilsendt brugt med et billede af pigen med strømperne på.

26/05/2011 09:36
Profil Hjemmeside
Pro Medlem
Pro Medlem

Køn: Kvinde
Alder: 24
Bopæl: Storkbh
Tror at det er en dårlig ide på åh så mange måder at sælge brugte sokker og strømper fra et site, som også sælger sokker til børn og som ellers gerne vil fremstå som en seriøs butik på nettet.

Hvis du vil ind i det brugte marked og vil satse på det salg, så tror jeg at du skal oprette en ny hjemmeside kun til det ;) Men når det er sagt, så tror jeg ikke at markedet er særligt stort og at de fyre der gerne vil købe nok skal finde det lettere og billigere andre steder hos privatpersoner.

7/12/2011 13:00
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ]