Dato og tid er 27/09/2021 07:40

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 34 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
I hvilken sammenhæng tænder I på sko? 
Forfatter besked
Elite Medlem
Elite Medlem

Køn: Mand
Alder: 25
Partnerstatus: Single
Indlæg Re: I hvilken sammenhæng tænder I på sko?
Carola: Jeg er perfektionist, så giver skam altid det bedste jeg kan præstere, især når det kommer til mine twistede meninger og tanker :)

Guldfisken: Skønt at høre en kvinde der har ordet i sin magt :) Også selvom jeg selv er dominant, så er det fedt at få lidt insigt i en domina's tanker og sprogbrug :D

12/09/2010 23:21
Medlem
Medlem

Alder: 22
Jeg tænder på sko, når hende der har dem på er tiltrækkende og kilden under fødderne! Og jeg er vild med at tage dem af og begynde at kilde.

25/12/2010 23:57
Nyt medlem
Nyt medlem

Køn: Kvinde
Alder: 49
Bopæl: midtjylland
Partnerstatus: I forhold
Jeg elsker at tage nogle sko på, som jeg ved min kæreste har brugt på forskellig vis....

27/04/2011 06:17
Nyt medlem
Nyt medlem

Alder: 41
Bopæl: Storkøbenhavn
Partnerstatus: Gift
Jeg kan godt lide den flotte holdning pigerne får i høje hæle... lyden af dem når i kommer gående... kan rigtig godt lide når i træder på noget i dem... mig eller andet på jorden tænder mig vildt meget.
Det er så frækt når en pige ved hvordan hun kan bruge sine sko :P

Trix

10/05/2011 14:35
Profil YIM
Elite Medlem
Elite Medlem

Alder: 25
neglefil skrev:
Jeg elsker at tage nogle sko på, som jeg ved min kæreste har brugt på forskellig vis....

Kan du uddybe det neglefil? Det vil jeg nemlig gerne høre nærmere om :)
Jeg går ud fra at din kæreste er en mand ik? :) Og er det så din kærestes egne sko som du tager på og går rundt i?

trix: Jeg er overbevist om at langt de fleste deler din holdning, med at kvinder får en flot og sexet holdning når de har højhælede sko på. Og det er uanset om man er fodfetichist eller ej ;)

12/05/2011 12:29
Nyt medlem
Nyt medlem

Alder: 38
Bopæl: Roskilde
jeg synes bestemt det, at se den kropsholdning et par hæle giver en kvinde, den udstråling, gør hende utroligt attraktiv,
og ikke mindst lyden, det er lidt lyden af sex og være sexet når jeg hører en kvinde i et par hæle, når det så er sagt
så er det ret fantastisk for mig at mærke et par hæle over mine skuldre (blink) når man er sammen...
alt med måde bestemt, men mest den udstråling det giver en kvinde...at hun kan lide at have dem på, hun føler sig sexet,
det gør det til noget fedt i min verden... :-)

//SG

16/09/2011 18:22
Medlem
Medlem

Alder: 20
Bopæl: Randers
Hej

De sko jeg synes godt om er lidt specielle :). Jeg tænder før det første kun på sandaler eller sko med åbening i tåen, peep toe sko og sådan :).

Men jeg er også ret vild med sandaler som kvinder der typisk er i 40 til 60 års alderen går med, det som nogle ville kalde for bedstemor sandaler, men også sandaler der dækker det meste af foden og i åbningen foran kun kan skimte 2 til 3 tæer :).

Dog er jeg også helt vild med ballarinaer med åben tå og selvfølgelig, peep toe sko, og jeg tænder på at se en kvindes fødder i skoene. Kan både lide piger på min egen alder der går med nævnte sko og også damer i 40-50 års alderen der går med dem, hvis deres fødder og tæer er pæne, selvfølgelig :).

Hvis nogen piger eller damer herinde ønsker at sende billeder, så er i mere end velkommen til at skrive :).

13/10/2011 17:47
Medlem
Medlem
Brugeravatar

Køn: Kvinde
Alder: 29
Bopæl: Roskilde
Jeg tænder heller ikke på skoen som sådan, men jeg elsker den selvsikkerhed, et par stiletter giver mig, og så nyder jeg i stor grad når folk ikke kan lade være med at kigge efter mig ;) Jeg er mest til "almindelig" sex, men når der er dominans inde over, er det mig, der dominerer, og da bruger jeg hælene meget til at kue min slave.

Jeg har i øvrigt haft en partner på et tidspunkt, der ikke tændte noget særligt på fødder, men han slikkede meget på de lakstøvler, jeg havde på. Ved dog ikke om det mest var lakken eller støvlen, da han (også) har en lakfetish.

Vedhæftede filer:
boots-lak (3).jpg
boots-lak (3).jpg [ 42.05 KiB | Vist 10200 gange ]
14/10/2011 09:17
Nyt medlem
Nyt medlem

Alder: 26
Bopæl: Kbh
For mig er der ikke noget som fungerer bedre end nogle sandaler, klipklappere - i bund og grund "sommer-fodtøj", kan godt li' det, når fødderne ikke bliver gemt væk, tværtimod.

Ideen om what you see is what you get, og så er der sikkert mange der mener: Jamen, hvad så med fantasien og ideen om hvordan fødderne ser ud, når skoene bliver taget af, og den er da også meget god bortset fra det, men at få det hele set første gang er turn on, specielt på en varm sommerdag og de måske "koger" lidt og lugter lidt som de nu engang skal :drool:

Og ellers sexede sko, men igen noget som godt må afsløre lidt skin eller tæer, og gerne med "toe cleavage", som også kan virke særdeles attraktiv.

17/10/2011 13:15
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 34 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2