Dato og tid er 27/09/2021 08:26

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 
DR2 tema: SKO 
Forfatter besked
Elite Medlem
Elite Medlem

Køn: Mand
Alder: 25
Partnerstatus: Single
Indlæg DR2 tema: SKO
Jeg har set at DR2 har temaaften om sko på lørdag kl. 20, og syntes det var oplagt lige at reklamere for det herinde :)
Det handler ikke om fod- eller skofetichme, men derfor tror jeg da stadig man kunne komme til at høre et par sjove og interessante ting :)

Her er et link med beskrivelse om det:
http://www.dr.dk/DR2/Temaaften/Udsendel ... 135715.htm

19/08/2010 14:09
Pro Medlem
Pro Medlem
Brugeravatar

Køn: Kvinde
Alder: 39
Bopæl: Nærheden af Vejle
Indlæg Re: DR2 tema: SKO
GreenMess skrev:
Jeg har set at DR2 har temaaften om sko på lørdag kl. 20, og syntes det var oplagt lige at reklamere for det herinde

Tusind tak for tippet GreenMess - jeg vil helt bestemt se det :D

En aften med sko - så mangler jeg "bare" en skøn fodslave til at give mig fodbad, fodmassage og fodnusseri, imens jeg ser det :oops:

19/08/2010 16:33
Profil Hjemmeside
Pro Medlem
Pro Medlem

Alder: 29
Bopæl: Århus
Partnerstatus: I forhold
Hej Louise,

Eftersom du nærmest i hvert evig eneste indlæg skriver, at du søger en fodslave, undrer det mig meget, at du ikke allerede har fundet én?? ;) Jeg har i hvert fald fået rigeligt med tilbud allerede, selvom jeg har sagt en million gange, at jeg ikke er søgende!

Bare en tanke herfra...

19/08/2010 19:05
Pro Medlem
Pro Medlem
Brugeravatar

Poetry skrev:
Hej Louise,

Eftersom du nærmest i hvert evig eneste indlæg skriver, at du søger en fodslave, undrer det mig meget, at du ikke allerede har fundet én?? Jeg har i hvert fald fået rigeligt med tilbud allerede, selvom jeg har sagt en million gange, at jeg ikke er søgende!

Godaften Poetry,

Du er vist tilhænger af talemåden: Overdrivelse fremmer forståelsen :lol:

I halvdelen af mine indlæg (4 ud af 8) skriver jeg, at jeg drømmer om at møde en fodslave. Da jeg kun har været aktiv herinde i et døgns tid, kan jeg ikke se noget mærkeligt i, at jeg endnu ikke har fundet en :?

En million gange er en del :lol:

19/08/2010 19:33
Profil Hjemmeside
Elite Medlem
Elite Medlem

Godt at du kan give igen Louise! ;)

Og Poetry, der er forskel på når nogen tilbyder dig en gang fodnus for sjov, og så til virkelig at mene det.. Og du skal også tænke på at alder betyder meget for de fleste af os..

Med det sagt, så er jeg da også sikker på at du nok skal få massere af tilbud med tiden Louise! Hvis det endelig er, kan du jo søge efter en fodslave under "kontakt". Så skal der sku nok være nogen som henvender sig :)

Håber du får en herlig lørdag aften i skoenes tegn (med eller uden fodslave) :)

19/08/2010 22:29
Pro Medlem
Pro Medlem
Brugeravatar

GreenMess skrev:
Hvis det endelig er, kan du jo søge efter en fodslave under "kontakt". Så skal der sku nok være nogen som henvender sig

Håber du får en herlig lørdag aften i skoenes tegn (med eller uden fodslave)

Tusind tak skal du have GreenMess :D

Dit forslag om at søge efter en fodslave er genialt, for det giver mig mulighed for at uddybe, hvad det er, jeg søger samt info om, hvem jeg er :twisted:

Jeg har forgæves kigget efter noget, der hedder "Kontakt" her på siden?

Tak, min lørdag aften skal nok blive god, for hvordan kan en aften i skoenes tegn blive andet? ;)

20/08/2010 05:33
Profil Hjemmeside
Elite Medlem
Elite Medlem

Louise skrev:
Jeg har forgæves kigget efter noget, der hedder "Kontakt" her på siden?

Tak, min lørdag aften skal nok blive god, for hvordan kan en aften i skoenes tegn blive andet? ;)

Når du er ude på boardindeks, skal du gå ned til boksen "Andet" og derunder er så emnet "Kontakt". Der er flere fyre som har søgt efter en kvinde derinde..

Fik du set det? :) Jeg så kun noget af det, bl.a. hvor de fortalte om stiletternes oprindelse langt tilbage i historien. Var meget sjovt at høre om :)

21/08/2010 23:40
Pro Medlem
Pro Medlem
Brugeravatar

GreenMess skrev:
Når du er ude på boardindeks, skal du gå ned til boksen "Andet" og derunder er så emnet "Kontakt". Der er flere fyre som har søgt efter en kvinde derinde..

Fik du set det? Jeg så kun noget af det, bl.a. hvor de fortalte om stiletternes oprindelse langt tilbage i historien. Var meget sjovt at høre om

Mange tak for hjælpen GreenMess, jeg prøver at kigge der :D

Åh ja, jeg fik set det hele i går :D

Både de historiske ting, de kvinder, der viste deres samlinger af stiletter samt de danske kvinder, der fortalte om deres forhold til sko - jeg nød det hele utrolig meget, og jeg sad som klistret til skærmen. I går så jeg mere tv end jeg sammenlagt har set det seneste år, og jeg nød hvert et minut af det :D

Min lyst til selv at samle på sko voksende meget i går aftes, og jeg har bestemt mig for, at jeg vil forfølge min drøm om at komme til at eje mange sko - både flade og med hæle :oops:

I det hele taget havde jeg en rigtig fod- og skodag i går, for jeg fik også to idéer til nogle ting, jeg vil lave som dekoration af mit hjem, et digt om mit forhold til mine fødder er påbegyndt, og jeg har lavet en aftale med en ven om, at han skal tage fotos af mine fødder både med og uden sko. Jeg nyder det hele i fulde drag, og jeg kan kun takke dette site for, at fødder og sko er kommet til at fylde mere i mit liv :D

22/08/2010 07:37
Profil Hjemmeside
Pro Medlem
Pro Medlem

Jeg er ked af, jeg ikke fik set den tema-lørdag om sko - elsker nu engang DR2's Temalørdage!! :-D Min kæreste var også lidt ked af, han ikke fik set den, men vi skulle i byen, så vi kunne ikke... bliver den ikke genudsendt i nær fremtid?

At give igen og give igen. Borp, borp. Jeg synes bare folk lige så godt kan sige tingene rent ud, frem for at pakke dem ind. Og hvis man er søgende - så stå da ved det og skriv et indlæg om det et sted! Så kan de søgende jo finde sammen på kryds og tværs, og vi andre ikke-søgende kan føle os i fred for at blive antastet. Undskyld mig, men er bare træt af liderlige mænd, der ikke altid er lige gode til at fatte pointen. Når man siger man har en kæreste, kan det vel ikke misforstås på nogen måde, vel?

- Eller det skal jeg måske også skrive i hvert evig eneste indlæg eller hvad? ;-) Ja, det gør jeg faktisk næsten også, for at folk fatter det... og det synes at hjælpe... men det burde jo ikke være nødvendigt, vel? ;-)

22/08/2010 21:33
Elite Medlem
Elite Medlem

Louise skrev:
Mange tak for hjælpen GreenMess, jeg prøver at kigge der :D

Åh ja, jeg fik set det hele i går :D

Både de historiske ting, de kvinder, der viste deres samlinger af stiletter samt de danske kvinder, der fortalte om deres forhold til sko - jeg nød det hele utrolig meget, og jeg sad som klistret til skærmen. I går så jeg mere tv end jeg sammenlagt har set det seneste år, og jeg nød hvert et minut af det :D

Min lyst til selv at samle på sko voksende meget i går aftes, og jeg har bestemt mig for, at jeg vil forfølge min drøm om at komme til at eje mange sko - både flade og med hæle :oops:

I det hele taget havde jeg en rigtig fod- og skodag i går, for jeg fik også to idéer til nogle ting, jeg vil lave som dekoration af mit hjem, et digt om mit forhold til mine fødder er påbegyndt, og jeg har lavet en aftale med en ven om, at han skal tage fotos af mine fødder både med og uden sko. Jeg nyder det hele i fulde drag, og jeg kan kun takke dette site for, at fødder og sko er kommet til at fylde mere i mit liv :D

Hold da op, måske har den temaaften haft en lidt for stor indvirkning på dig ;)
Du må endelig huske at lægge billederne af dine fødder ind her på forummet! Du ved, bare så vi kan bedømme hvor god din ven er til at tage billeder :P

22/08/2010 22:56
Pro Medlem
Pro Medlem
Brugeravatar

GreenMess skrev:
Hold da op, måske har den temaaften haft en lidt for stor indvirkning på dig
Du må endelig huske at lægge billederne af dine fødder ind her på forummet! Du ved, bare så vi kan bedømme hvor god din ven er til at tage billeder

Ja GreenMess, den temaaften betød meget for mig, men slet ikke FOR meget :P

Ja, jeg skal nok lægge billederne af mine fødder ind på forummet, så I kan tjekke, om min ven kan finde ud af at håndtere et kamera - det er naturligvis hans skyld, hvis billederne ikke bliver gode, for modellen er der naturligvis ikke noget galt med :twisted:

22/08/2010 23:04
Profil Hjemmeside
Elite Medlem
Elite Medlem

Poetry skrev:
Jeg er ked af, jeg ikke fik set den tema-lørdag om sko - elsker nu engang DR2's Temalørdage!! :-D Min kæreste var også lidt ked af, han ikke fik set den, men vi skulle i byen, så vi kunne ikke... bliver den ikke genudsendt i nær fremtid?

At give igen og give igen. Borp, borp. Jeg synes bare folk lige så godt kan sige tingene rent ud, frem for at pakke dem ind. Og hvis man er søgende - så stå da ved det og skriv et indlæg om det et sted! Så kan de søgende jo finde sammen på kryds og tværs, og vi andre ikke-søgende kan føle os i fred for at blive antastet. Undskyld mig, men er bare træt af liderlige mænd, der ikke altid er lige gode til at fatte pointen. Når man siger man har en kæreste, kan det vel ikke misforstås på nogen måde, vel?

- Eller det skal jeg måske også skrive i hvert evig eneste indlæg eller hvad? ;-) Ja, det gør jeg faktisk næsten også, for at folk fatter det... og det synes at hjælpe... men det burde jo ikke være nødvendigt, vel? ;-)

Jeg ved ikke om du aldrig har hørt om dette fænomen, men mange kvinder foretrækker at lave henvisninger til mændene, i stedet for at spørge/søge dem direkte.
Normalt foretrækker jeg også at folk siger tingene lige ud, men bare fordi Louise ikke gik ind og søgte efter én, udtrykker hun da stadig klart hvad det er hun ønsker, og uden at antaste nogen.

Men det var heller ikke det jeg hæftede mig ved. Det var den arrogante måde du sagde det på. Nemlig at du ikke kunne forstå hvorfor hun ikke allerede havde fundet én, for du havde fået rigeligt med tilbud... Kan du selv høre det?
Og fordi man har en kæreste, kan man for det første stadig godt være utro, og for det andet findes der par med åbne forhold. Så det er ikke nødvendigvis en garanti for at man ikke vil lave noget med andre. Så kan man ligeså godt bare sige at man ikke er interesseret.

Og nej, du behøver ikke sige at du har en kæreste i hvert eneste indlæg. For jeg er sikker på at fyrene herinde er meget mere interesseret i at høre fra de kvindelige singler :)

Louise skrev:
Ja GreenMess, den temaaften betød meget for mig, men slet ikke FOR meget :P

Ja, jeg skal nok lægge billederne af mine fødder ind på forummet, så I kan tjekke, om min ven kan finde ud af at håndtere et kamera - det er naturligvis hans skyld, hvis billederne ikke bliver gode, for modellen er der naturligvis ikke noget galt med :twisted:

Hehe naturligvis ikke :) Og hvis du mener at dine fødder ser bedre ud i virkeligheden end på billederne, kommer jeg da gerne forbi og tjekker efter engang ;)

23/08/2010 00:07
Medlem
Medlem

Alder: 50
Poetry: Hvad har den private ægteskabelige- / partnerstatus at gøre med lidenskaben for kvindefødder ? Og er det ikke et infantilt synspunkt at kun mænd er liderlige ?

Alle minoriteter burde udvise større tolerance, om ikke andet, så for at opnå god tone samt accept.

23/08/2010 09:47
Pro Medlem
Pro Medlem

Altså, I misforstår mig. Det var jo ikke, fordi det var en konkurrence. Synes bare, jeg en overgang selv fik flere henvendelser. Og selvom jeg lige havde skrevet nej, skrev en af dem igen og fattede ikke mit nej. NOGLE er bare fatsvage, ikke? NOGLE fatter bare ikke et nej, ikke? Henvendelsen til Louise var lige så meget en henvendelse til mændene herinde - NOGLE af mændene vel og mærke.

Var måske lidt hård overfor mændene mht. deres liderlighed, ja, men der skal ligesom bare lidt mere til, for at jeg bliver liderlig. Jeg kan ikke bare se på en fod og sige "WOW!!", for det er ganske simpelt uinteressant for mig. Fødder er jo bare fødder for mig - det er kun tilbedelsen af dem, mine, jeg tænder på - det fysiske... ja, og så sko og støvler selvfølgelig... men det er mere en fetich, ikke noget jeg bliver liderlig af... mere en besættelse... ;-)

Men glæder mig over at kunne få jer lidt op af stolene og i forsvarshumør. ;-) Det hele bliver jo så pænt og sukkersødt herinde...

24/08/2010 10:51
Medlem
Medlem

Alder: 50
Poetry - vil fremkomme med flg citat: "That's your kink - it's not my kink - but your kink is ok"

Misforstod intet af dit indlæg og bliver roligt siddende i lænestolen - men mon ikke du ville føle dig ilde til mode hvis jeg skrev - alle kvinder er ludere ?
At du er træt af henvendelser er ok - men tro nu ikke det forhold at mænd skulle være de eneste der ikke forstår et nej - er dog sikker på, besvarer du høfligt og pænt - kommer dit budskab igennem..

27/08/2010 09:16
Medlem
Medlem

Alder: 45
Bopæl: kolding
Hej Louise..

Jeg står til rådighed som din fodslave...ANYTIME..

Footman

SØnderjylland

30/08/2010 12:18
Pro Medlem
Pro Medlem
Brugeravatar

Footmann skrev:
Hej Louise..

Jeg står til rådighed som din fodslave...ANYTIME..

Det var ellers noget af et tilbud Footmann :oops:

30/08/2010 12:38
Profil Hjemmeside
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ]