Dato og tid er 27/09/2021 07:51

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 
Haha, geniale sko! 
Forfatter besked
Administrator
Administrator
Brugeravatar

Køn: Mand
Alder: 34
Bopæl: Amager
Partnerstatus: Single
Indlæg Haha, geniale sko!
Dem her burde flere lækre piger/kvinder gå med :D Cheap Monday er det vidst (mærket)
Vil dog foretrække nogle fødder uden neglelak xD min mening!

Billede

/Rechain

27/03/2012 17:43
Profil ICQ Hjemmeside
Elite Medlem
Elite Medlem

Alder: 26
Bopæl: København
Indlæg Re: Haha, geniale sko!
Ik de bedste fødder synes jeg, men ideen er meget nice! :D Gid alle piger gik med sårn noget ^^

27/03/2012 22:30
Elite Medlem
Elite Medlem

Alder: 25
Absolut geniale! Jeg kunne virkelig godt ønske mig at der var flere sko som blev lavet af gennemsigtigt stof :)

4/04/2012 13:47
hvad med sko i gennemsigtig plastic?

stødte på et billede af nogle sko fra prada, i en blog omkring sko, de er sikkert rocker dyre, men meget fine alligevel!
Billede
her er det blog-indlæg billedet er taget fra, bare så der er styr på det:) : http://shoetube.wordpress.com/2009/12/2 ... or-spring/

kan egentlig godt lide ideen om gennemsigtige sko, det er næsten som at have bare tær, bare uden at have det :P synes faktisk det er lidt frækt!
dem i stof ser dog meget mere behagelige ud XD

6/04/2012 00:44
Elite Medlem
Elite Medlem

Haha helt enig ^^ så længe man kan se foden er skoen somehow fræk ^^ Converse er ikke åbne men der ogs noget specielt over dem :P

6/04/2012 19:23
Tiny skrev:
Haha helt enig ^^ så længe man kan se foden er skoen somehow fræk ^^ Converse er ikke åbne men der ogs noget specielt over dem :P
man kan jo godt få gennemsigtige converse, det må være noget lige for dig så :)

Billede

http://fashion-fade.blogspot.com/2011/0 ... aring.html her er en blog med en der har bare tær i dem med det lidt højere skaft, ville have sat billedet ind i kode, men det var sindsygt stort, så gå ind og kig på dem i stedet! det er lidt fint :)

synes selv de er ret fede! XD så kan man selv bestemme hvordan de skal se ud næsten, det er kun ens strømper og fødder der sætter grænser XD

6/04/2012 19:47
Elite Medlem
Elite Medlem

Okay Dét er hot! Synlige fødder/sokker + converse stil... omg xD daaamn

6/04/2012 20:40
Tiny skrev:
Okay Dét er hot! Synlige fødder/sokker + converse stil... omg xD daaamn
lol tænkte nok det lige var dig! :P de er altså også awesome! specielt dem med det højere skaft er min ynglings slags af converse!

6/04/2012 21:41
Elite Medlem
Elite Medlem

Haha well de kunne meget vel gå hen og blive et hit hos os ^^

og ja dem med højere skaft er nok dem jeg mest foretrækker :D

6/04/2012 21:53
Tiny skrev:
Haha well de kunne meget vel gå hen og blive et hit hos os ^^

og ja dem med højere skaft er nok dem jeg mest foretrækker :D

jeg vil sige at jeg synes helt klart de gennemsigtige converse er et hit!! :D da jeg fandt billederne var min første tanke "hvor kan jeg få dem henne?" XD de kan jo både være casual men også frække specielt når det kommer til jer fyre herinde ja XD

6/04/2012 23:53
Elite Medlem
Elite Medlem

Det er ret awesome i hvert fald ^^

7/04/2012 16:34
Elite Medlem
Elite Medlem

Hehe det er også første gang jeg ser gennemsigtige converse :) Fantastisk at man kan få så mange forskellige sko i gennemsigtigt materiale, bare en skam at man normalt aldrig ser nogen gå med gennemsigtige sko. Jeg foretrækker dog også åbne sko / sandaler mest af alt.

8/04/2012 16:15
GreenMess skrev:
Hehe det er også første gang jeg ser gennemsigtige converse :) Fantastisk at man kan få så mange forskellige sko i gennemsigtigt materiale, bare en skam at man normalt aldrig ser nogen gå med gennemsigtige sko. Jeg foretrækker dog også åbne sko / sandaler mest af alt.

hehe man har kunnet få dem hvor de også var selvlysende i mørke O_o hmm men desværre ser det ud til at det var en limited edition fra 2008 .__. så de er ikke til at få længere, medmindre man kan finde et par på ebay..

hvad med gennemsigtige sandaler så? det må jo næsten være et hit for dit vedkommende så? :D sådan noget i stil med dem her? http://www.flickr.com/photos/43896846@N08/4477173557/

8/04/2012 19:50
Elite Medlem
Elite Medlem

Ja for mit vedkommende skal kvinders fødder helst være så blottet som muligt. Så de sko du linker til der er helt perfekte efter min smag :) Og jeg elsker naturligvis også klipklapper. De er klart at foretrække frem for ballerina sko som dækker alt for meget af foden efter min mening. Så jeg har mange gange forbandet ballerina sko langt væk når jeg har set en smuk kvinde komme gående i dem om sommeren i stedet for sandaler eller klipklapper :)

9/04/2012 11:32
Medlem
Medlem

Alder: 53
Bopæl: Lyngby
Partnerstatus: Gift
Jeg er helt klart også mere til sandaler, hvor man kan se både foden, tærerne og svangen, som jeg synes er et meget erotisk sted på foden. Kunne også være pumps, hvor man er så heldig, at se kvinden side og skubbe skoen ud på foden, så de hænger og dingler på det yderste af foden, så man lige kan ane tærerne..... Århhhhhhh så bliver det ikke meget bedre.... Foråret er et af de få tidspunkter på året, hvor jeg elsker at køre med DSB, for der er der rig mulighed for at snige sig til et kig på de mange søde, lækre, flotte fødder, der bliver forårskåde og springer ud... :D

9/04/2012 14:50
Nyt medlem
Nyt medlem

Køn: Kvinde
Alder: 23
Bopæl: Holstebro
Gennemsigtige sko - det er bare en super ide, jeg kan godt lide denne converse sko

26/04/2018 12:50
Medlem
Medlem

Alder: 46
Bopæl: Jylland
Ja, det er da en sjov idé. Men som flere andre er jeg nu også mere til sandaler, gerne med høje hæle. "Sandaletter" læste jeg for nylig de betegnes. Men alle initiativer, der viser kvindefødder, er da velkomne!

14/05/2018 17:03
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ]