DOMINAERNES SORTE FABRIKSFEST
Kære alle på dette fabelagtige Fodforum!
Jeg vil lige tillade mig at reklamere lidt herinde for Den Sorte Fabriks kommende Dominafest, som er den første - og eneste - serie i rækken af Femdomfester i Jylland!

Jeg tænker, at en Femdomfest også kunne være interessant for nogle af jer fod-fetichister. Derudover søger vi nogle sissy maids, der bl.a. kan massere fødder.

Jeg har tilladt mig at poste dette indlæg her, da jeg ikke ellers ved, hvor sådan et indlæg skal postes.
Her kommer den officielle invitation:
DOMINAERNES SORTE FABRIKSFEST
Så er det blevet tid til at holde den allerførste Domina-fest i Den Sorte Fabriks SMukke lokaler. Brænder du efter at komme til et arrangement, hvor det kun er KVINDERNE, der styrer slagets gang – så er det NU, du skal tilmelde dig denne fantastiske Femdom-fest, der vil være helt ud over det sædvanlige.
PRAKTISKE INFORMATIONER
Hvem kan deltage: Alle Dominerende/Sadistiske Kvinder og alle de, der holder af at underkaste sig dem. Singler såvel som par.
Hvor: Den Sorte Fabrik, Lystrup v/Aarhus – præcis adresse v/tilmelding
Hvornår: Den 8/3 2013, fra kl. 19.30 til ca. 02.00 – dørene lukkes kl. 22.00
Dresscode: BDSM-relateret festtøj
Pris: Medlemmer: 50 kr, variable medlemmer: 125 kr, ikke-medlemmer: 175 kr.
Betaling: V/tilmelding
Mulighed for overnatning: Ja, spørg v/tilmelding
Bus/tog: Bus 18 eller Aarhus nærbane m/Grenå
Tilmelding til Unique Lady:
uniquelady.dk@gmail.com -”Det Store Domina-spil” får sin debut. Hvor mange brikker har Dominaen at flytte rundt med, når Hendes slave bliver ”slået” hjem?
-Der vil være mulighed for at få taget billeder af Dit/Jeres fabelagtige outfits af DSFs hus-fotograf i et dertil egnet foto-område.
-Evt. opvisning af ponyplay.
EFTERLYSNING
Vi efterlyser 4 sissy maids, der skal klare oprydning og rengøring efter festen, servering under supervision, fodmassage i løbet af aftenen samt evt. chaufføropgaver for gæsterne.
VI GLÆDER OS RIGTIG MEGET TIL AT SE JER ALLE!
Med venlig hilsen
Dominagruppen i DSF
Unique Lady, Fantasee, Madam Freja og Poetica.
HUSK TILMELDING SKER EFTER ”FØRST TIL MØLLE”-PRINCIPPET!