Dato og tid er 12/12/2019 01:19

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Kontakt til piger med smukke fusser 
Forfatter besked
Medlem
Medlem

Køn: Mand
Alder: 45
Bopæl: Storkøbenhavn
Partnerstatus: Single
Indlæg Kontakt til piger med smukke fusser
Her i denne sommer har jeg ved flere lejligheder, i det offentlige rum, set smukke kvinder med vandvittigt smukke fødder. På gaden, i storcentre og ikke mindst i S-tog og Metro. Jeg har været nærmest blevet paralyseret af frække, velskabte fusser i åbne sko eller sandaler.

Det siger sig selv, at jeg har haft voldsomt lyst til at knæle for disse vidundere for at kysse og kærtegne dem.

Mit oplæg til debatten er: Kan man tage kontakt til en fremmed pige og diskret sige til hende at hun har smukke fusser og tilbyde hende en massage...

Skulle man have et visitkort klar i lommen for - igen diskret - at tilbyde hende en oplevelse ud over det sædvanlige...

Er der nogen af Jer derude, der har erfaringer i dette?

Og til de kvindelige brugere af dette forum: hvordan ville I reagere. Gerne en objektiv vurdering. Medlemmer af dette forum vil jo selvsagt gerne ha' deres fusser nusset og masseret. Men hvordan vil I reagere på en fremmed (gentle) mand's henvendelse?

Glæder mig til at høre nogle spændende kommentarer.

Hilsner TOEtally

24/08/2013 16:32
Administrator
Administrator
Brugeravatar

Alder: 32
Bopæl: Amager
Indlæg Re: Kontakt til piger med smukke fusser
Har selv haft det på samme måde, men aldrig turde sige noget..i frygt for lussinger og pinlige afslag. Har intet imod nogle vil sige nej, men i det offentlige rum vil jeg helst undgå at det bliver en "pinlig berørt scene" hvor alle kigger mærkeligt på mig :O

Nogle er selvfølgelig stærke nok til at få sig selv til det :) thumbs op for dem, jeg er ikke nået dertil endnu! Men kunne være interesant at høre det fra en kvindes side af sagen, anyone? :D

/Rechain

24/08/2013 17:41
Profil ICQ Hjemmeside
Medlem
Medlem

Alder: 53
Bopæl: Lyngby
Partnerstatus: Gift
Hej Carola,

Det du skriver er jo guf for en altid flirtne "glad for kvinde fødder" som mig... Elsker at kigge på de smukke, lækre og velplejede fødder og lægger helst ikke skjul på min interesse. Jeg har sjældent haft negative oplevelser på den konto, men må sige, at mange kvinder ikke sætter pris på deres fødder. De ser dem som et transportmiddel, der helst skal gemmes væk. :naugty

Sådan havde min egen kæreste det også, da vi mødtes, men det har da heldigvis ændret sig. :dance: :D

Du skal have mange tak for dit indlæg og dejligt at vide der findes kvinder som dig.

Hilsen Frank

13/01/2014 15:23
Medlem
Medlem
Brugeravatar

Køn: Kvinde
Alder: 44
Bopæl: Aabenraa
Jeg har mange gange fået komplimenter for mine fødder og har aldrig tænkt at der var noget mærkeligt i det. Og jeg vil give Carola ret i, at vi i Danmark ikke er lige så vante med at flirte (og derved også komplimentere hinanden) og det er egentlig en skam. Jeg selv elsker, at flirte og gør det også gerne med kvinder.

15/01/2014 23:25
Profil Hjemmeside
Pro Medlem
Pro Medlem
Brugeravatar

Alder: 25
Bopæl: Sjælland
Partnerstatus: I forhold
Bare sig at du er fodmassør og at hun ser rigtig dejlig ud og om hun evt. ville modtage en omgang fodmassage af en speciallist ;)

Mvh Daniella

9/02/2014 22:22
Elite Medlem
Elite Medlem

Alder: 22
Bopæl: København
Good one Firefoxy haha :D

Topic:

Men yea.. kender det alt for godt.. har dog aldrig prøvet at spørge en fremmed, men selv veninder har jeg svært ved få at sige ja til fødder, da de fleste bare afskyr deres fødder :P

9/02/2014 22:25
Medlem
Medlem

Alder: 38
Bopæl: hadsten
jeg oplever regelmæssigt at en eller anden komplimenterer mine fusser...og jeg syns det er dejligt at nogen er så meget "in aw" over dem, at de siger noget..men jeg er heller ikke bleg for at smide sko og strømper og smække benene op i toget :)

et enkelt tilbud om en fodmassage i toget har jeg sagt ja til....har prøvet en skoekspedient både tog mine strømper og sko af og gav mig mine nye sko på :)

- jeg er forresten spritny her, så hej! :)

13/05/2014 16:48
Medlem
Medlem
Brugeravatar

Alder: 27
Bopæl: 8000
Partnerstatus: I forhold
ditteslegsandfeet skrev:
jeg oplever regelmæssigt at en eller anden komplimenterer mine fusser...og jeg syns det er dejligt at nogen er så meget "in aw" over dem, at de siger noget..men jeg er heller ikke bleg for at smide sko og strømper og smække benene op i toget :)

et enkelt tilbud om en fodmassage i toget har jeg sagt ja til....har prøvet en skoekspedient både tog mine strømper og sko af og gav mig mine nye sko på :)

Lyder spændende Ditte :drool:
Kommer der nogle billeder?

15/05/2014 22:15
Medlem
Medlem

Alder: 38
Bopæl: hadsten
Fodskammel skrev:
ditteslegsandfeet skrev:

på et tidspunkt finder jeg vel ud af at lægge billeder op her osse - ellers har jeg mere end 1200 billeder og videoer på min instagram kun af mine fødder og ben...og et par selfies :P ;)

Vedhæftede filer:
IMG_20140222_164923.jpg
IMG_20140222_164923.jpg [ 620.94 KiB | Vist 16330 gange ]

16/05/2014 13:24
Medlem
Medlem

Alder: 35
SUPER lækre fødder du har....kunne godt hygge mig lidt med dem :-)

ditteslegsandfeet skrev:
Fodskammel skrev:
ditteslegsandfeet skrev:

på et tidspunkt finder jeg vel ud af at lægge billeder op her osse - ellers har jeg mere end 1200 billeder og videoer på min instagram kun af mine fødder og ben...og et par selfies :P ;)

6/07/2014 09:44
Medlem
Medlem

Alder: 39
Bopæl: Danmark
Jeg kan godt se at sommeren kan have mange fristelser :D

Hvis det var mig, så ville jeg blive glad for et kompliment.

Jeg ville nok blive forskrækket, hvis der kom en helt fremmed mand hen til mig i toget og pludselig tilbød mig massage. Det ville i hvert fald kræve en del smil og noget smal talk først. Men jeg er helt sikker på, at jeg kunne finde på at tage i mod et telefonnummer og en invitation til en kop kaffe.

At blive kontaktet af en fremmed, der fx siger: Jeg ved det er et dårligt sted/tidspunkt, men jeg bliver simpelthen nødt til at lære dig bedre at kende. Efterfulgt af et visitkort eller seddel med et tlf nr. Det tror jeg vil tænde alle romantiske forestillinger i enhver kvindehjerne :)

5/02/2015 05:49
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ]