Dato og tid er 12/12/2019 01:08

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
At tilbyde sine varme hænder... 
Forfatter besked
Medlem
Medlem

Køn: Mand
Alder: 45
Bopæl: Storkøbenhavn
Partnerstatus: Single
Indlæg At tilbyde sine varme hænder...
Hej alle,

Kunne godt tænke mig en lille debat, eller bare høre andres input om følgende:

Hvordan tages kontakt til piger, når man ønsker at tilbyde sine varme hænder til massage - og måske tunge til hengivne slik mv.?

Det handler jo ofte om at overbevise pigen om, at hun har et behov, hun ikke er bevidst om at hun har...eller

I sommers skrev jeg et indlæg omkring kontakt til helt fremmede piger i det offentlige rum. Der kom desværre kun en respons.

Også denne gang opfordrer jeg pigerne herinde på boardet til at komme med input. Hvad tænker i, når en fyr eller mand, henvender sig til jeg med et velment tilbud.

mvh TT

5/10/2013 15:21
Medlem
Medlem

Køn: Kvinde
Alder: 39
Bopæl: Danmark
Partnerstatus: Single
Indlæg Re: At tilbyde sine varme hænder...
Jeg er altid hoppet på den med, at lade mine fødder blive varmet, eller ladet mine fødder blive nusset, hvis de har været ømme. Så spørg lige ud og vær ikke bange for at få en afvisning. Jeg er sikker på, at der er mange kvinder, der ligesom jeg vil nyde et sådan forslag.

Med hensyn til at slikke og kysse fødder: Føler jeg, at man skal have lært hinanden at kende først.
Du bør i hver fald vide, hvordan hun har det med sine fødder. Nogle af mine veninder synes, at fødder er det mest ulækre, og absolut ingen skal røre ved deres bare fødder. Men hvis hun er en kvinde, der plejer sine fødder og går op i, hvordan de ser ud. Så kan du tage det som et tegn på, at der er en mulighed for at snige nogle kys og slik ind. Du skal nok ikke spørge så meget, men bare gøre det af ren refleks i en intim situation. Præcis ligesom du ville gøre, når du kysser og slikker andre steder.

3/02/2015 02:27
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ]