Dato og tid er 20/10/2019 11:02

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Kvinders hænder. Siger de noget om fødderne? 
Forfatter besked
Medlem
Medlem

Køn: Mand
Alder: 27
Partnerstatus: Gift
Indlæg Kvinders hænder. Siger de noget om fødderne?
Nu hvor kulden er på vej er der jo mange kvinder der vælger at hoppe i ugennemsigtige nylonstrømper, sko, støvler m.m. så deres lækre fødder ikke længere er synlige :-(
Af den årsag, har jeg meget længe forsøgt at finde en sammenhæng mellem udseendet på kvinders hænder/fingre og deres fødder/tæer.

"Hvis jeg ikke kan se dem, kan jeg i al fald prøve at forestille mig dem" må være min "bagtanke" :-p

Hænder kan, ligesom fødder bare dog ikke i så høj en grad for mig, være super sexede. En slank hånd med flotte fingre, uha, den kan kilde eller nusse/klemme/lege, ja den kan :-p

Jeg har desværre ikke fundet den gyldne opskrift for hvordan kvinders fødder ser ud, ved at se på deres hænder. Jeg tænker, at der må være en sammenhæng da hænder og fødder "engang tilbage i evolutionen var det samme". Kan I følge mig?
Men jeg tænker, korte brede fingre=korte brede tæer, lange tynde fingre=lange tynde tæer osv.

Har I andre haft samme, eller lignende, tankeeksperimenter kørende og har I fundet ud af noget?

Til at få tankerne i gang får I lige dette :)
Billede

5/11/2013 07:00
Elite Medlem
Elite Medlem

Alder: 25
Partnerstatus: Single
Indlæg Re: Kvinders hænder. Siger de noget om fødderne?
Det er noget jeg også selv har tænkt over og er faktisk ikke i tvivl om at der altid er en sammenhæng mellem folks hænder og fødder, da jeg selv har lagt mærke til det ud fra observationer gennem tiden :) Har f.eks. lagt mærke til lige præcis det som du beskriver med at en person med korte brede fingre typisk også har korte brede tæer, mens en person med lange tynde fingre typisk også har lange tynde tæer... Og det samme gælder med hele hånden og foden, samt andre fællestræk. I hvert ud fra mine observationer :)

5/11/2013 14:28
Medlem
Medlem

Vi er enige, kan jeg høre. Det gør sig nemlig gældende tit og ofte, men der er selvfølgelig også undtagelser. Undtagelserne er interessante, men også lidt.. De kan være skuffende, det er nok det jeg vil sige :-p

Lad os udvide den lidt:
Hvad er en smuk/sexet/pæn/ønskværdig hånd? Er neglelak på fingre lige så godt som neglelak på tæer?

Personligt er jeg ikke så meget til en specifik slags hånd (igen, jeg tænder ikke vildt på hænder, men flotte hænder er... Flotte.. :-)), men en velplejet hånd er altid en god start.
Generelt er overvægt/for meget "chubby" en turn-off, så slanke hænder skal det være. Om der så er lange fingre eller kortere fingre er ikke så vigtigt.

Hvad siger I andre?

5/11/2013 20:57
Medlem
Medlem

Alder: 53
Bopæl: Lyngby
Hej Pede, spændende indlæg som sætter mange tanker i gang.

Har selv gjort mig mange tanker om dette gennem årene, især om vinteren når de lækre kvinde fødder er pakket "ned"... :-(. I de for os kvinde-fods-nydere så hårde måneder, så er det jo rart, at vi kan nyde hænderne og måske et strømpe beklædt ben (den naturlige forlængelse af foden), under togturen eller til julefrokosten... :P .

Med hensyn til min (visioelle) nydelse af de spændende enkelte dele, som kvinden jo består af, så er det overordnede succes kriterie, at hun er naturligt velplejet og dermed en fryd for mine øjne. Jeg kan blive i helt godt humør, når jeg om morgen i toget opdager og i "hemmelighed" (prøver på at være så diskret som muligt) betragter en pæn og velplejet (læs: har gjort noget ud af sig selv - for sin egen skyld) kvinde, som hviler i sig selv.

Kan næsten få et sus i maven, når "jagten" på det der hemmelige sted, som må være der et eller andet sted. Det kan være et glimt af en nylon beklædt ankel eller læg, måske hænderne, som sidder og leger med mobilen eller lignende. Når det lykkes og det hele går op i en højere enhed, så er min dag reddet og arbejdet kan bare komme an :D.

Sker det på vejen hjem, så skal min glæde ved oplevelsen selvfølgelig deles med min skønne hustru (prettyfeet), som heldigvis super glad for min fasination af hendes lækre fusser og hellere end gerne vil have den nusset og masseret. Det er så befriende, at jeg kan komme hjem og dele disse oplevelser med hende og ikke være nødt til at gå om gemme på dem for mig selv, som en eller anden "grimmer ting". Hun har det lidt på samme måde, idet min kærlighed til hendes fusser har fået hende til at lække mærke til andre kvinders fødder (og resten af kvinden) på en helt ny måde. Når vi så mødes der hjemmme, så fortæller hun ligeså gerne om hendes observationer. Hun er ikke vild med fødder som jeg er, men kigger og tænker over, hvad jeg ville mene om fødderne, strømperne, skoene og så videre... ;).

Det billede du har lagt på, er rigtig flot og det gør mig glad ved at se de smukke hænder holde om, nusse eller kæle for de lækre fusser - her sætter vist kun vores egen fantasi grænserne... :D.

Nardo (M)

8/11/2013 15:26
Pro Medlem
Pro Medlem
Brugeravatar

Køn: Kvinde
Bopæl: Sjælland
Partnerstatus: I forhold
så tykke korte fingre = tykke korte tæer?

:) Jeg har lange slanke fingre!

Vedhæftede filer:
2014-02-09 23.00.04.jpg
2014-02-09 23.00.04.jpg [ 2 MiB | Vist 16637 gange ]
9/02/2014 22:59
Medlem
Medlem

Firefoxy skrev:

Vi kan vel efterhånden sige, at ja, korte fingre = korte tæer. Men du kan jo også være med til at bekræfte vores tanker, Firefoxy.
Du har nogle flotte lange fingre. Dem kan du jo sammenligne med dine tæer og lade os vide hvad du kommer frem til. Eller lade os alle sammenligne dine fingre og tæer på et pænt billede ;)

Hvis du ser på billedet jeg startede tråden med, så vil jeg kalde hendes fingre for lange, men ikke tynde. Hendes tæer er derimod hvad jeg vil kalde i den korte ende, men bestemt heller ikke tykke.

Du har i en anden tråd spurgt til den perfekte fodform og jeg vil sige, at ifølge min smag, så er denne kvinde utrolig tæt på. Det er selvfølgelig svært at bedømme hele fodens form, men ud fra hvad jeg kan se hér, så er disse fødder meget meget smukke. Haps :thumbs1:

10/02/2014 22:41
Pro Medlem
Pro Medlem
Brugeravatar

PhedePhede skrev:
Firefoxy skrev:

Vi kan vel efterhånden sige, at ja, korte fingre = korte tæer. Men du kan jo også være med til at bekræfte vores tanker, Firefoxy.
Du har nogle flotte lange fingre. Dem kan du jo sammenligne med dine tæer og lade os vide hvad du kommer frem til. Eller lade os alle sammenligne dine fingre og tæer på et pænt billede ;)

Hvis du ser på billedet jeg startede tråden med, så vil jeg kalde hendes fingre for lange, men ikke tynde. Hendes tæer er derimod hvad jeg vil kalde i den korte ende, men bestemt heller ikke tykke.

Du har i en anden tråd spurgt til den perfekte fodform og jeg vil sige, at ifølge min smag, så er denne kvinde utrolig tæt på. Det er selvfølgelig svært at bedømme hele fodens form, men ud fra hvad jeg kan se hér, så er disse fødder meget meget smukke. Haps :thumbs1:

jeg har faktisk lige lagt nogle op igår inde på min shop :) De er lidt nede på siden.

viewtopic.php?f=51&t=475

så kan du jo bedømme dem om de er tykke eller tynde ;)

10/02/2014 22:44
Medlem
Medlem

Firefoxy skrev:

jeg har faktisk lige lagt nogle op igår inde på min shop :) De er lidt nede på siden.

Ja, jeg nåede til dem efter jeg skrev det tidligere indlæg. Jeg vil kalde dine tæer for en dejlig mellemting. Lange, men hverken specielt tykke eller tynde.
Jeg er personligt til lidt kortere tæer end dem du er blevet tildelt, men misforstå mig ikke, du har dejlige tæer og de ville ikke holde mig fra at nusse, slikke osv. (ja ja, jeg er gift, men rent hypotetisk, I ved...)

10/02/2014 22:49
Pro Medlem
Pro Medlem
Brugeravatar

PhedePhede skrev:
Firefoxy skrev:

Ja, jeg nåede til dem efter jeg skrev det tidligere indlæg. Jeg vil kalde dine tæer for en dejlig mellemting. Lange, men hverken specielt tykke eller tynde.
Jeg er personligt til lidt kortere tæer end dem du er blevet tildelt, men misforstå mig ikke, du har dejlige tæer og de ville ikke holde mig fra at nusse, slikke osv. (ja ja, jeg er gift, men rent hypotetisk, I ved...)

Haha helt i orden du :) har ellers lige taget et billede så sagen kunne vurderes.

Vedhæftede filer:
20140210_224830.jpg
20140210_224830.jpg [ 1.62 MiB | Vist 16622 gange ]
10/02/2014 22:54
Medlem
Medlem

Firefoxy skrev:
Haha helt i orden du :) har ellers lige taget et billede så sagen kunne vurderes.

Jeg tror du bekræfter min hypotese. Jeg vil sætte lighedstegn mellem dine fingre og dine tæer. I den lange og slanke ende af skalaen, men ikke noget ekstremt. Bestemt flotte og lækre.
Må jeg i denne sammenhæng spørge til din fodstørrelse?

10/02/2014 23:19
Pro Medlem
Pro Medlem
Brugeravatar

Jeg har en lille 41 :) så til tider 40 alt efter sko mærke.

Hvad ville du ha gættet?

10/02/2014 23:21
Medlem
Medlem

Firefoxy skrev:
Jeg har en lille 41 :) så til tider 40 alt efter sko mærke.

Hvad ville du ha gættet?

Mine tanker var fordelt mellem 40 og 41, så det var ikke helt skævt. Jeg synes godt man kan fornemme hvor en fodstørrelse er henne af på skalaen, men den præcise er selvfølgelig svær.
En størrelse 36 har sjældent halvlange/lange tæer, hvilket også var det der fik mig til at tro du nok lå omkring de 40.

Nu kan dit billede jo også let snyde, men du ser ikke ud til selv at være under 170cm høj. Så passer fødderne jo også til resten af dig :)

10/02/2014 23:30
Pro Medlem
Pro Medlem
Brugeravatar

Haha godt skud :) jeg er 181 cm. høj. Så de passer rigtig godt til mig.

10/02/2014 23:56
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ]