Dato og tid er 20/10/2019 11:06

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Hvordan startede det ? 
Forfatter besked
Medlem
Medlem

Køn: Mand
Alder: 39
Bopæl: Odense
Indlæg Hvordan startede det ?
Kære alle sammen

Så blev det september - og i disse dage, skal vi jo til at være heldig for at se kvindefødder i gadebilledet.

Nu har vi vænnet os til dem - nogle dage er de overalt - man kan jo slet ikke nå at få kigget nok....

Nå det bliver forår igen :)

Hvordan startede det egentlig for jer med at I begyndte at tænde på fødder - jeg kan huske helt tilbage i folkeskolen at når nogle af pigerne havde bare tæer var jeg meget interesseret og kunne jeg se deres fodsål blev jeg mest glad - det har holdt sig ved her mange år efter :D Fodsåler er det bedste for mig.

Kan huske når jeg kiggede i mine mors dameblade så kiggede jeg altid efter om der var nogle dame med bare fødder.

Jeg har altid været meget ligefrem overfor kærester og fortalt dem at fødder er meget vigtige for mig - og næsten alle har taget super imod det.

Kan huske jeg havde en periode hvor jeg tænkte, at det egentlig kunne være rart, hvis jeg ikke havde denne interesse - valgte så at skrive til en brevkasse som Kira Eggers bestyrede - Da jeg spurgte om jeg skulle se om jeg kunne fortrænge de tanker jeg havde om fødder - skrev hun - kom ind i kampen - du skal gøre hvad du synes om - det har jeg gjort lige siden :-)

Hvornår startede det for jer - som mig i de små klasser i folkeskolen ? Har I let ved at fortælle kærester om det ? Og ser I det kun som noget godt eller har I som mig, tænkt på et tidspunkt, det var nu nemmest hvis jeg ikke tænkte som jeg gør om fødder.....

God weekend :)

18/09/2015 07:54
Medlem
Medlem

Køn: Mand
Alder: 27
Partnerstatus: Gift
Indlæg Re: Hvordan startede det ?
Glimrende spørgsmål.

For mit vedkommende startede det faktisk lidt "længere oppe ad kvinden" - jeg fandt som ret ung, vel de der 11-13 år eller hvornår man nu engang begyndte at kigge på damer, ud af at jeg tænder vildt på lækre kvinders dejlige ben. Når jeg så pige/kvindeben i virkeligheden faldt mit blik typisk også ned mod fødderne.
Når jeg så på frække billeder blev jeg vild af at se kvinderne stritte med/strække benene godt i vejret og så kunne man jo også se deres fødder/tæer.

En af mine "yndlingspositioner" i dag er da også den hvor kvinden ligger på ryggen og trækker knæene op mod sit ansigt/hoved, så man kan se de dejlige ben og fødder sammen med resten af hende :-)

Jeg har kun haft en enkelt kæreste (vi er gift nu), men det faldt mig vist egentlig ret let at fortælle hende det. Jeg ville aldrig ønske at jeg ikke havde haft en forkærlighed for ben og fødder/tæer. Man skal jo være vild med et eller andet :-)

23/09/2015 10:55
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ]