Facebook er ikke et sted jeg vil vælge til dette formål, da det sætter nogen begrænsninger som er uoverskuelige. Jeg har ikke haft overskud i årevis til at få gang i forumet selv her, men folk kommer dog tilbage hvis flere vælger at være aktive med at poste diverse ting her som jeg selv vil prøve at blive bedre til

jeg agter ikke at give op med dette her forum, så giver det tid endnu. Vi har mange brugere, desværre er de fleste dog passive og så er andre også passive. Så det kan være en trist tendens, men giv ikke op. Man må yde før man kan nyde vel
Jeg vil gøre mit bedste for at få bedre gang i det igen, og desuden skete problemet også med de gode gamle Chart og Nope (som var med til at sætte forumet på website lister, men siden de stoppede røg en del aktivitet) men skal have fundet nogle nye steder at liste forumet op. Fik da lige startet med LIVECOUNTER så nu kan der evt komme lidt mere statistik og aktivitet igen når forumet listes offentligt. Jeg har bare ikke haft overskud pga mit turbulente og travle liv, det begynder dog at gå i den rigtige retning

ligesom jeg nu også forsøger med en opdateret udgave af forumet, men bliver nok først klar til 2019
/Rechain