Dato og tid er 15/11/2019 05:35

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Hvad er fodfetish? 
Forfatter besked
Medlem
Medlem

Køn: Mand
Alder: 35
Partnerstatus: Single
Indlæg Hvad er fodfetish?
Her er et par bud:

http://connery.dk/taender-du-paa-foedder.73281.html

:thumbs1:

7/11/2013 22:13
Medlem
Medlem

Alder: 53
Bopæl: Lyngby
Partnerstatus: Gift
Indlæg Re: Hvad er fodfetish?
Om jeg har en fetish eller ikke, er egentligt ikke så vigtigt for mig. Jeg ved bare, at jeg er utroligt glad for smukke, lækre og sexede kvindefødder og at jeg meget gerne står ved det. Er efterhånden blevet for gammelt til at jeg gider blive ved med at "lade som om jeg ikke kiggede og det er da slet ikke mig", for livet er alt for kort til ikke at nyde alt det skønne ved en kvinde - herunder de lækre fusser....

Det er bare sådan jeg er og jeg er fuld ud klar over - og respektere 100% - , at det smukke ved fødderne afhænger af øjene der kigger.... :P . Godt, at der findes fødder til en hver smag... :)

Rigtig god fod-nusse-weekend til jer alle sammen.

8/11/2013 11:08
Medlem
Medlem

Alder: 27
Kald det hvad I vil og begrund det med den ide I finder mest passende. Jeg behøver ingen forklaring på hvorfor jeg har lyst til lækre kvindefødder. :)
Jeg er aldrig blevet konfronteret med at jeg har kigget på fødder i sommersko eller stilletter, ikke af andre end min hustru, men hun ved jo efterhånden også godt hvad jeg kan lide ;)

Det nærmeste var engang jeg sad mellem et par veninder. De to begyndte at tale om en 3. veninde der havde en kæreste der tændte på fødder. Hun fik derfor slikket tæer under og efter sex, hvilket begge mine veninder synes var noget værre noget og der var i al fald ikke lige nogen der skulle slikke på deres tæer...
Jeg sagde ikke noget "i forsvar" for den heldige fodelsker der fik mulighed for at udleve sin lyst med kæresten - jeg synes ikke lige jeg havde lyst til at informere dem om min tilbøjelighed :)

Hvis folk spørger (vel at mærke folk jeg mener er berettiget til at vide så nære ting som seksuelle præferencer, om mig) til det, så får de det da af vide - jeg skammer mig bestemt ikke over det.
Det bør man ikke gøre!

Go' weekend til jer alle derude!

8/11/2013 15:10
Medlem
Medlem

Alder: 53
Bopæl: Lyngby
Kan godt forstå, at hvis man forbinder fasinationen af fødderne med noget seksuelt, så er man tilbageholdende med at dele denne interesse med "Gud og hver mand".

Tror min egen fasination af fødderne er opdelt i forskellige grader alt efter situationen. I daglig dagen og på gaden, i toget, på cyklen eller på arbejdet så er det nok mere en nysgerrighed efter at få set så mange lækre fusser som muligt.

Privat i sofaen, så er den almindelige aften fod-nysse-hygge med fruens fusser på mine lår, nok mere hygge a la aberne, når de nusser hinanden (ved godt de fjerne utøj mm. men det lød ikke så positivt i denne sammenhæng) og er med til at styrke nærheden og intimiteten mellem os - uden at indvoldvere sex.

Ovenstående 2 situationer, har jeg ingen problemer med at dele med hele verden - hvis de vil vide det, hvorimod vores brug af fødder i vores sexuelle lege, i større omfang er forbeholdt de få. Skulle jeg blive direkte spurgt, så vil jeg være ærlig og fortælle som det er og muligvis også, hvis emnet dukker naturligt op under hyggelige sammenkomster.

Det dejlige ved at være herinde er, at man ikke mødes af fordomme eller rykken på næsen samt, at der er en sober tone i skriverierne.

Nardo (M)

8/11/2013 15:37
Elite Medlem
Elite Medlem

Alder: 25
Jeg kan se at artiklen ikke rigtig forklarer hvad fodfetish er, men nærmere kommer med nogle bud på hvordan fodfetish muligvis opstår. Jeg ved ikke om nogen af de tre forklaringer holder, for jeg har hørt flere udlægninger, og sandheden er at der stadigvæk ikke er nogen som med sikkerhed ved hvordan en fetish opstår, da man ikke har kunne bevise noget videnskabeligt... Godt nok nævner de den videnskabelige forklaring med at centret for kønsdele og fødder i hjernen ligger tæt op ad hinanden. Men hvis dette var den sande forklaring, så burde dette også gøre sig gældende ved alle andre udbredte fetisher, hvilket det ikke gør. Derfor er jeg fortsat påpasselig med at tro på noget af det men det er da interessant at spekulere over :)

16/11/2013 14:44
Nyt medlem
Nyt medlem

Alder: 30
Bopæl: Ballerup
Jeg ved ikke om jeg så er decideret fod-fetishist i forhold til den artikel, for fødder er ikke altid det første jeg kontrollere, men sådan et par flotte dejlige fødder tænder mig helt vildt, jeg elsker at dufte til dem og slikke og sutte på dem og forkæle dem, men det er gerne i sammenhæng med at forkæle resten af kroppen da jeg elsker hele kvinden, men for mig tænder fødderne mig næsten lige så meget som en lækker fisse gør :)

22/11/2013 09:29
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ]